j0m rEgIstEr HeArTbEaT..CLicK --> sIgN uP --> $$$

** j0m k0nGsi LinK k0rAnG dI SinI! =) **

0uR fAmiLy

Usia perkahwinan kami ;)

NursE dAtaNg UmaH lAgI ~

"Assalamualaikum..Assalamualaikum"...."Wa'alaikum'mussalam..Wa'alaikum'mussalam"..aku yang mamai2 ni jawab..huhu..aku buka pintu, tgk ada nurse dtg 2 org.."awak Nurul Syuhada ke?".."eh..x..saya bukan Nurul Syuhada..".."awak pregnant ye?".."a'ahh"..."bole tgk kad merah??"...aku pun amik bagi kat dorang..."bole kami cek kesihatan awak?"..aku yg kebingungan.."bole, masuklah"..muahaha..da la aku dgn baru bgun tdonye, xmandi lagi..haha..xsenonoh betolkan...:p..lepas basuh muka, gosok gigi bagai..baru aku join dorang..

Aku cakap ngan dorang.."nape xcall dlu nak datang?".."sebenarnya, kami salah umah da ni..nak gi umah Nurul Syuhada"...aku dalam ati.."huhh..aku lak yg jadi mangsa..huhu"..tapi xper laa...cek lah..sbnrnye baru je 2 hari lepas aku gi klinik cek kesihatan ni..hmm...nurse tu cek tekanan darah..alhamdulillah da normal..ari tu naik..pastu cek perut aku, nak rasa baby ni da duduk kedudukan betol ke blom lagi...tapi dia pon xpasti..katanya mcm dah pusing..means da pada kedudukan yang betul...Alhamdulillah..moga2 tepat apa yg nurse tu cakap.. Thanks yea nurse yg datang :) walaupon tersilap umah...hehe..

~ Ni kali ke dua nurse datang..kali pertama dlu da penah dtg..citenye kat sini..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bLoG uNcLe

uncle punya blog

Waktu Solat! Jom Menunaikan Solat di Awal Waktu :)

cLOcK

c0uNtEr

free html visitor counters

cLiCk mE

MuHaMMaD zAfRaN

MuHaMMaD zAfRaN

aBouT ME

Bandar Melaka, Melaka, Malaysia
Now, staying at Taman Bertam Perdana, Melaka, Malaysia. A 30th years old. wife of Mohd Khuzaifah and work at home. Join Shaklee pada 25 Jun 2012, dari group JUTAWAN (PM Cery), S2U (PM Iffah Anuar), MSE (Master Nadiah). Mom of Zafran & Zara :). You can call me Wani :)

I f0ll0w U, U F0ll0w mE

FolL0wERs

My Other Blog

PoPuLaR PosTs

Blog Archive


wanipc. Powered by Blogger.