j0m rEgIstEr HeArTbEaT..CLicK --> sIgN uP --> $$$

** j0m k0nGsi LinK k0rAnG dI SinI! =) **

0uR fAmiLy

Usia perkahwinan kami ;)

sEt bErSaLiN nOnA RoGuY ~

Salam :)


Ni just nak kongsi info..set bersalin Nona Roguy...my mom dlu guna set bersalin ni..so, skg ni pon aku terpengaruh ler..hehe..baru jer beli semalam..katanya elok produk ni..aku pon ada survey2 kat tenet..yer laa..mana nak tahu kan..mcm aku ni plak first peknen..pasal ubat-ubatan bersalin ni memang laa zero knowledge..just tanya my mom je nak beli ape n ape..huhu..

Ada 6 rawatan dalam setiap satu set ni..antaranya adalah:

1. Tablet Phyto Natal (90 tablet)
Phyto Natal di dalam Set Bersalin NR berfungsi untuk menurunkan berat badan yang berlebihan. Ia juga bertindak menguatkan tubuh di samping melawaskan pembuangan air besar.

2. Akar Herbanika. (10 Pek Uncang)
Akar herbanika di dalam Set Bersalin NR bertindak menambah khasiat pemakanan dan menyegarkan anggota badan ibu yang baru bersalin.
1 pek Akar Herbanika di rendam dalam 1 teko air panas yang mendidih dapat digunakan semula untuk tempoh 3 hari.Air ini juga boleh dicampur dengan madu untuk menambah keharuman, rasa dan khasiatnya.

3. Herbanika Lulur. ( 100 gm )
Set Bersalin NR lengkap dengan lulur yang bertindak menyental daki dan kulit yang kehitaman dan kasar semasa mengandung. Anggaran penggunaanya antara 1-2 sudu besar penuh.Lulur ini di gunakan satu kali seminggu dan boleh di gunakan semalam 1 bulan.
 
4. Herbanika Barut.(60gm)
Krim barut di dalam Set Bersalin NR ini disapu disekeliling perut dan pinggang untuk meleper dan memperkemaskan perut yang menggeleber selepas bersalin.
Ia juga menguatkan semula otot-otot perut dan pinggul yang kendur ketika menampung bayi di dalam kandungan.Gunakan herbanika barut Set Bersalin NR ini 2 kali sehari sebelum memakai bengkung.

5. Minyak Herbanika.(100 ml)
Minyak herbanika disediakan di dalam Set Bersalin NR untuk membantu menguatkan otot perut dan buah dada, mengurangkan kesan regangan atau pecah-pecah di kulit semasa mengandung.
Ia juga melancarkan peredaran darah disamping memastikan badan ibu yang baru bersalin sentiasa hangat.

6. Uncang Cuci.(10 pek uncang)
Luka jahitan elok di cuci dengan Uncang Cuci NR .Ia bertindak seperti antiseptik untuk mengelakkan kuman yang boleh menyebabkan jangkitan.
Ia juga di buat mandian yang berfungsi menyegar dan menghilangkan bau badan semasa berpantang.Pek 10 uncang ini tahan untuk penggunaan selama 1 bulan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bLoG uNcLe

uncle punya blog

Waktu Solat! Jom Menunaikan Solat di Awal Waktu :)

cLOcK

c0uNtEr

free html visitor counters

cLiCk mE

MuHaMMaD zAfRaN

MuHaMMaD zAfRaN

aBouT ME

Bandar Melaka, Melaka, Malaysia
Now, staying at Taman Bertam Perdana, Melaka, Malaysia. A 30th years old. wife of Mohd Khuzaifah and work at home. Join Shaklee pada 25 Jun 2012, dari group JUTAWAN (PM Cery), S2U (PM Iffah Anuar), MSE (Master Nadiah). Mom of Zafran & Zara :). You can call me Wani :)

I f0ll0w U, U F0ll0w mE

FolL0wERs

My Other Blog

PoPuLaR PosTs

Blog Archive


wanipc. Powered by Blogger.