j0m rEgIstEr HeArTbEaT..CLicK --> sIgN uP --> $$$

** j0m k0nGsi LinK k0rAnG dI SinI! =) **

0uR fAmiLy

Usia perkahwinan kami ;)

mAk...wArdEd aGaIn ~

Dalam kul 12 mlm smlm...kak Balqis (Kak ipar) call..ckp mak semput2..pastu aku n hubby tros gi umah mak...smpi2 jer..mak dah bersedia nak gerak ke hospital...xtahan sgt agaknyee..mak pon bernafas cam xlepas jerr...aku duk belakang ngan mak...risau gak aku..xtau nak wat ape..just gosok2 dada mak jer... hubby bawa kete laju gilerr...huhu...kami terus ke bahagian kecemasan...mak terus masuk kat dalam bilik kecemasan tu sementara aku lak daftarkan mak kat luar...

Hanya sorang je leh masuk dlm bilik kecemasan tu...sape lagi yg masuk kalo bukan hubby...anak kesayangan mak ;)..hehehe...lama gak hubby masuk dlm tu..aku lak duk berdiri kat luar...penat sehh...hmm...aku pon tercari2 tempat duduk...duduk jer laa tepi2 jln tuh..muahahha...janji aku dpt duduk...ngeri gak kat kecemasan tu...mcm2 pesakit dtg..ngan ambulans..ngan kete persendirian...ada sakit tua, kemalangan..asma, mcm2 laa...huhu..bersyukur kita diberi kesihatan yang baik...

Sejam aku tunggu hubby....last2 hubby kuar jgk..ajak balik...rasa cam penat sgt...balik dari hospital jer terus tido..huhuhu... dlm kul 2 lebih camtu..dpt call dari hospital..dia ckp ngn hubby..pastu hubby sambung tido balik..myb doc tepon nak tahu tahap kesihatan mak sblm ni kot...ZZzzzzZZzz... 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bLoG uNcLe

uncle punya blog

Waktu Solat! Jom Menunaikan Solat di Awal Waktu :)

cLOcK

c0uNtEr

free html visitor counters

cLiCk mE

MuHaMMaD zAfRaN

MuHaMMaD zAfRaN

aBouT ME

Bandar Melaka, Melaka, Malaysia
Now, staying at Taman Bertam Perdana, Melaka, Malaysia. A 30th years old. wife of Mohd Khuzaifah and work at home. Join Shaklee pada 25 Jun 2012, dari group JUTAWAN (PM Cery), S2U (PM Iffah Anuar), MSE (Master Nadiah). Mom of Zafran & Zara :). You can call me Wani :)

I f0ll0w U, U F0ll0w mE

FolL0wERs

My Other Blog

PoPuLaR PosTs

Blog Archive


wanipc. Powered by Blogger.