j0m rEgIstEr HeArTbEaT..CLicK --> sIgN uP --> $$$

** j0m k0nGsi LinK k0rAnG dI SinI! =) **

0uR fAmiLy

Usia perkahwinan kami ;)

SeT pEnjAgaAn wAjAh tiA aMeLia ~

Salam =)
Baru nak cuba produk Tia Amelia ni..tapi xtau laa sejauh mana keberkesanannya..sblm ni aku pkai mcm2...safi, garnier, nano white, ada lagi..tapi da lupa..huhu...n skag ni aku mau cuba Tia Amelia plak..blum guna lagi..xtau nak guna bile..nnt abis nano white dlu laa...hubby aku ni laa..ckp nak beli set penjagaan wajah kat aku...kulit muka ku da xcantik kah??huhu..pasannyee..tapi mmg pon..kulit muka xlicin..ada bintik2...

Semalam jejalan kat Jusco...masuk satu kedai ni..adik kat situ plak pandai je promote aku...dia promote produk Tia Amelia ni laa..katanye dlu muka dia byk jerawat, xlicin..tapi skg muka dia dah cantik n licin... Aku tanya produk Natasya..tapi adik tu ckp xsesuai utk aku coz aku peknen..natasya akan wat kulit kita menggelupas pada mula penggunaan..hmm..aku pon xberani nak guna produk yg menggelupaskan kulit nih..ngeri jerr...

Keistimewaan Tia Amelia :
~ Selain mencerahkan wajah, juga bertindak menghilangkan jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam dan parut di muka tanpa pengelupasan.
~ Sunblock / Foundation memberi perlindungan di siang hari.

Set Penjagaan Wajah Tia Amelia :
1. Sunblock / Foundation ~ pelindung UV, alas bedak
2. Krim Pemutih ~ pelembap, penegang
3. Krim Kunyit ~ jerawat, pencerah, penghalus
4. Sabun Pembersih Muka
5. Toner Penyegar ~ mengecil liang pori, melembapkan kulit

5 comments:

INILHOUR 19 January 2011 at 11:03  

bagus gler tia amelia..saya da pakai dkt 2 thn lebey
mmg halus n cerah la kulit
sekejap je berkesan

~wani~ 19 January 2011 at 14:29  

owhh..ye ke..wani baru nak try..hehe..xsabar lak rasanye..

hidayah 2 October 2011 at 11:50  

assalamualaikum...sye hidayah..sye na try gne ia amelia jgak..tp ta berani..sye harap saudari sudi reply komen sye ini n bgtaw pendapat saudari ttg tia amelia..thanx sis~ =))

hidayah 2 October 2011 at 11:52  

n sis bole reply di email ni..daeya_miaow@yahoo.com..thanx a lot..

Hadi Nugraha 16 November 2012 at 12:18  

Assalamu'alaikum cik Noor.
Terima kasih telah memberikan petuah yang sangat bermanfaat.
Alangkah baiknya juga bila sambil melakukan pola hidup sehat, seperti minum air putih yg banyak, rajin bab, berolah-raga, yg insya Allah akan sangat bermanfaat membantu pengobatan bekas jerawat. Seperti yg telah saya ulas dalam artikel cara menghilangkan bekas jerawat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bLoG uNcLe

uncle punya blog

Waktu Solat! Jom Menunaikan Solat di Awal Waktu :)

cLOcK

c0uNtEr

free html visitor counters

cLiCk mE

MuHaMMaD zAfRaN

MuHaMMaD zAfRaN

aBouT ME

Bandar Melaka, Melaka, Malaysia
Now, staying at Taman Bertam Perdana, Melaka, Malaysia. A 30th years old. wife of Mohd Khuzaifah and work at home. Join Shaklee pada 25 Jun 2012, dari group JUTAWAN (PM Cery), S2U (PM Iffah Anuar), MSE (Master Nadiah). Mom of Zafran & Zara :). You can call me Wani :)

I f0ll0w U, U F0ll0w mE

FolL0wERs

My Other Blog

PoPuLaR PosTs

Blog Archive


wanipc. Powered by Blogger.