j0m rEgIstEr HeArTbEaT..CLicK --> sIgN uP --> $$$

** j0m k0nGsi LinK k0rAnG dI SinI! =) **

0uR fAmiLy

Usia perkahwinan kami ;)

Rindu kawan-kawan di universiti

Assalamualaikum wbt...

hmm...rasa rindu sgt time blajar kat U dlu...rindu kawan2, suasana kat sana..beshnyee kalo dapat gi balik zaman tu kan..=)..ada mesin masa x? saya nak kembali ke zaman belajar dulu2..hihihi...

yang paling besh masa amik diploma...masa tu duk kat hostel dalam...first time aku jumpa kawan, masa kat dewan nak daftar...memula jumpa ngan liza...dia tanya aku..dari mana..dtg ngan sapa..kami borak2..masa tu tak tau pon yg dia akan satu bilik ngan aku dan juga satu kursus..huhu..

Xsangka aku ngan liza sebilik..hmm, liza ni org johor..sgt baik hati dan happening =) suka kawan ngan dia...pastu org ke2 yg aku jumpa adalah Wa org terengganu..wa ni jiran sebelah bilik aku...kami berkenalan macam mana ek..da lupa plak..hehe..tapi rasanya wa dtg bilik kitaorg ngan rohila..rohila ni kawan liza, satu kampung..nama kampung dorang Parit Sulong..haaa, kat situ la kami berkenalan....bg aku, senang skit nak berkomunikasi ngan wa sbb dia bleh paham loghat aku org kelantan nih..hehehe...

Dua minggu kemudian....ada kemasukan untuk second intake...masa tu bilik aku ada 1 kekosongan...aku ngan liza tertunggu2 sape la gerangan yg akan sebilik ngan kitaorg nih....wa selalu dtg bilik dan borak2 sbb kitaorg ni satu course...wa ada citer ada bdk baru depan bilik kitaorg..pon sama course jgk...kata wa, rambut dia panjanggggg....huhuhu...kitaorg pon xsabar la nak kenal sape la diakan..hehe...

Nama yg si rambut panjang tu ayuni...hehe...dia org KL...kitaorg berkenalan masa dia baru balik dari bilik air..so, borak2 depan pintu je lah..hehe...masa tu kitaorg masih tertunggu2 lg sapa yg akan menginap kat bilik kitaorg nih...rupa2nya, orang peneng..nama dia anim..pon satu course jgk..alhamdulillah..dalam bilik aku tu 3 org course yg sama...sng la skitkan nak diskas2..hehe...

Baru 5 org ahli geng kitaorg...huhu..gi kelas pon sama2...dalam kelas plak, ada sorang gadis ni org kedah nama dia yon...duk belakang aku..dia ramah la..byk tanya jgk..sbb dia baru masuk, so byk yg xtau kan..pastu masa nak gi lunch, dia cakap ngan aku,'wani, boleh tak saya nak join korang makan sama2?'..aku cakap, jom la kita gi makan sama2...so disitu, bertambah lah geng kita org 6 orang semuanya...=) miss all of u guyss...

Duduk dari kiri: Ham, Wa, Yorn, Wani
Berdiri dari kiri: Hafiz, Liza, Ida, Fiza, Idham, Ayu, Fizah, Nad, Ekin, Mala

Gambar masa gi kenduri kawin Ayu & Dehe...lama da gambar ni..rindu plak nak jumpa dorang ni sumerr...

Duduk dari kiri : Wani, Miss, Anim
Berdiri dari kiri : Sal, Yon, Wa, Ekin, Ham

Ni plak gambar masa gi Singapore..rombongan student..kenangan =)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bLoG uNcLe

uncle punya blog

Waktu Solat! Jom Menunaikan Solat di Awal Waktu :)

cLOcK

c0uNtEr

free html visitor counters

cLiCk mE

MuHaMMaD zAfRaN

MuHaMMaD zAfRaN

aBouT ME

Bandar Melaka, Melaka, Malaysia
Now, staying at Taman Bertam Perdana, Melaka, Malaysia. A 30th years old. wife of Mohd Khuzaifah and work at home. Join Shaklee pada 25 Jun 2012, dari group JUTAWAN (PM Cery), S2U (PM Iffah Anuar), MSE (Master Nadiah). Mom of Zafran & Zara :). You can call me Wani :)

I f0ll0w U, U F0ll0w mE

FolL0wERs

My Other Blog

PoPuLaR PosTs


wanipc. Powered by Blogger.