j0m rEgIstEr HeArTbEaT..CLicK --> sIgN uP --> $$$

** j0m k0nGsi LinK k0rAnG dI SinI! =) **

0uR fAmiLy

Usia perkahwinan kami ;)

Kenduri arwah

Assalamualaikum wbt...

Ari Sabtu lepas, adik bradik hubby ada wat kenduri arwah untuk mak mertua...xajak ramai pon, just org kg dan kenalan rapat saja...xmasak pon..just tempah je...yer la, xda sapa nak masak...huhu...yer la, masing2 ada anak kecik, busy..mcm2 lg lah..nak senang, tempah je..selesai masalah..

Kenduri wat pas Zohor...pagi2 tu kemas umah la dlu...aku ni cam biasa laa, xleh nak berenggang ngan baby Zafran..kalo letak je, adala dia nak naik tangga la, sapu sampah, mcm2 lg laa..so, keje aku duk jga dia je laa....

Siap kemas2 umah, makanan pon sampi..masa makanan sampai tu...aku tidokan Zafran..tapi ngan ibu2 dia trus tertido...huhuhu...sedar2 je da pukul 2...org tgh tahlil...nasib lerrr....mesti dorang paham kan..anak aku tu lasak...xle nak letak bawah...mesti dia nak pergi tempat2 xsepatutnya...aku je la yg duk amik dia..sakit pinggang, belakang badan ni duk angkat dia...

Balik je dari kenduri tu...gi umah jiran depan umah...dorang ada wat jamuan..gi la jap kan...da dorang ajak..balik je umah, terus aku pengsan...huhuhu...kaki rasa seram sejuk je....ntah knapa..aku cuma letak krim but-but je..tak tau la nape jadi cam tu..kak ipar aku cakap kalo kaki sejuk, ada kaitan ngan perut..hmm...ke aku minum air sejuk byk sgt..ntah le...minta2 xda pape lg lepas ni...

Nanti kalo ada kenduri lagi, hope ada assistant untuk jaga ini budak..haha..kalo x...pengsan la aku dibuatnyaaaa...uhuk..uhuk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

bLoG uNcLe

uncle punya blog

Waktu Solat! Jom Menunaikan Solat di Awal Waktu :)

cLOcK

c0uNtEr

free html visitor counters

cLiCk mE

MuHaMMaD zAfRaN

MuHaMMaD zAfRaN

aBouT ME

Bandar Melaka, Melaka, Malaysia
Now, staying at Taman Bertam Perdana, Melaka, Malaysia. A 30th years old. wife of Mohd Khuzaifah and work at home. Join Shaklee pada 25 Jun 2012, dari group JUTAWAN (PM Cery), S2U (PM Iffah Anuar), MSE (Master Nadiah). Mom of Zafran & Zara :). You can call me Wani :)

I f0ll0w U, U F0ll0w mE

FolL0wERs

My Other Blog

PoPuLaR PosTs


wanipc. Powered by Blogger.